+380986257530

Умови та способи доставки і оплати

Якщо у Вашому місті немає наших представників, ми можемо доставити замовлення в будь-яку точку України протягом 2-3 робочих днів транспортними компаніями на Ваш вибір:
  • Новая Почта
  • Укрпочта
  • Интайм
  • САТ
  • Автолюкс
  • Ночной экспресс
Сплатити замовлення можна при отриманні або за попередньою оплатою на розрахунковий рахунок:
ФОП РІДВАНЕЦЬКИЙ ІГОР СТАНІСЛАВОВИЧ
ЄДРПОУ 2470915279
IBAN UA453052990000026008046006416
у АТ КБ "ПРИВАТ БАНК"
Призначення платежу: П.І.Б. або дата замовлення
Якщо буде виявлено, що перевізник не доставив Вам товар, або товар був пошкоджений, тоді ми протягом декількох днів відправимо Вам новий товар.

Перед тим як прийняти товар і розписатися на бланку замовлення, потрібно перевірити товар на відсутність дефектів, працездатність, комплектність поставки і відповідність характеристик, заявлених на сайті.

Кур'єр, який доставить Вам замовлення, не володіє необхідною кваліфікацією і не зможе проконсультувати Вас з приводу отриманої техніки. Кур'єри не встановлюють і не підключають техніку. Однак після доставки Ви маєте право вимагати включити пристрій для перевірки працездатності. При цьому потрібно врахувати, що перед першим включенням пристрій повинен перебувати в приміщенні протягом 2-6 годин, щоб його температура зрівнялася з кімнатною.

У рідкісних випадках опис товару на сайті може містити неточності. Тому перед включенням пристрою не зайвим буде перевірити його основні характеристики за інструкцією. Якщо Ви виявите, що якісь характеристик не відповідає заявленим на сайті, Ви маєте право відмовитися від товару. Якщо Ви виявили це до початку експлуатації, ми повернемо Вам гроші або поміняємо товар.


Куплений товар можна повернути або обміняти протягом 14 днів після покупки. При цьому повинен бути збережений товарний вид товару, комплектація, захисні елементи (пломби і ярлики), упаковка, а також чек або інший розрахунковий документ. Повернення неможливе, якщо товар має явні ознаки експлуатації, зміни і тим більш ушкодження.

Витрати пов'язані з поверненням товару оплачує замовник.

Якщо після початку експлуатації товару Ви помітили приховані дефекти, будь ласка, зв'яжіться з нами по телефонам:

+38 (098) 625 - 75 - 30.

Ми проведемо експертизу, на основі якої буде прийматися рішення про подальші дії: ремонт, обмін або повернення грошей.

Зверніть увагу, що будь-які претензії за зовнішнім виглядом, асортиментом, відповідністю отриманого товару замовленому, його комплектності та кількості приймаються тільки при отриманні товару в кур'єрській службі. Ставлячи підпис на бланку декларації, Ви цим підтверджуєте, що не маєте претензій до інтернет-магазину за всіма перерахованими питаннями. Інші спірні питання між сторонами вирішуються на основі Закону України «Про захист прав споживачів» (див. повний текст закону).


Этапи оформлення та отримання замовлення
1
Заявка
Залишаєте заявку на сайті або у менеджера по телефону.
2
Підтвердження
Менеджер повідомляє вам про прийняття замовлення.
3
Відправлення
Після комплектації та упаковування ваше замовлення відправляється у відділення транспортної компанії.
4
Підтвердження
Повідомляємо номер декларації який потрібно буде вказати при отриманні замовлення у відділенні транспортної компанії у вашому місті.
5
Прибуття
Вас повідомляють про прибуття замовлення у відділення транспортної компанії у вашому місті.
6
Огляд
Перед тим як забрати замовлення, у вас є можливість оглянути його.
7
Користуйтеся
Тепер ви стаєте щасливим власником радіокерованого катера для риболовлі!