+380685557990
Click to order
Cart
Ваше замовлення
Total: 
ФІП
Ваш телефон
Ваш Email
Доставка
Адреса доставки
Область, місто, номер відділення
Спосіб оплати
Коментар до замовлення
Інструкція з експлуатації радіокерованого катера для риболовлі "Дельфін-3М"
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ кораблика "Дельфін-3М"

Розмір кораблика: 690 мм х 300 мм х 200 мм

Вага кораблика: 2,5 кг (з акумуляторною батареєю)

Апаратура управління 2,4 ГГц

Електроживлення: 7.4V / 13Ah

Тривалість роботи повного заряду АКБ: 7400 м

Дальність радіосигналу: до 400 м

Швидкість регульована: до 140 м / хв

Місткість прикормки: до 2 кг


Короткий опис

Корпус катера зроблено з ударостійкого полістиролу і ABS пластику. Форма тримаран забезпечує відмінні гідродинамічні характеристики і плавучість. Ефективний захист гвинта і керма напряму від попадання водоростей.

Катер обладнаний сучасними електронними пристроями. Зокрема встановлено безколлекторний трифазний електродвигун з високим ККД, що за досить великої потужності двигуна (200Вт) економить ємність акумуляторної батареї і істотно збільшує безперервний робочий час. Застосування апаратури управління з частотою 2,4 Ггц дозволяє використовувати катер-прикормки на великих відстанях (400 м) при мінімальному рівні перешкод. Особливості даної апаратури управління дає можливість експлуатації на одному водоймищі більше 10 моделей катерів не створюючи перешкод один одному. Катер обладнаний системою світлової індикації для нічного лову і світловою індикацією розряду акумулятора. Додаткові пристрої: монтується ехолот / глибиномір, радіусом дії 300 м, GPS навігація з радіусом дії до 400 м.


ВКЛЮЧЕННЯ І ВИКЛЮЧЕННЯ (ВАЖЛИВО)

Завжди в першу чергу включається живлення пульта управління. Перед включенням переконайтеся, що всі джойстики управління зафіксовані в центрі. Включаємо. Звучить своєрідна трель - визначається наявність сигналів від пульта управління і якщо сигнал є - загоряється зелений світлодіод індикації розряду. Корабель готовий до експлуатації. Вимкнення завжди відбувається в зворотному порядку. Спочатку живлення кораблика, потім живлення пульта управління.

Примітка: кнопка більшого розміру на корпусі кораблика - включення живлення кораблика; кнопка чорного кольору на корпусі кораблика - включення ехолота.
ЗАРЯД БАТАРЕЇ

Для зарядки необхідно відкрутити гвинт кріплення кришки, щоб з'явився доступ до зарядного гнізда, в роз'єм вставити штекер мережевого адаптера або автомобільного, при цьому загориться червоний світлодіод, який знаходиться близько зарядного роз'єму і включиться вентилятор. Вентилятор призначений для висушування внутрішніх деталей катера від конденсату, який неодмінно з'являється всередині катера в процесі експлуатації. Коли перестане горіти червоний світлодіод - це означає, що акумуляторна батарея повністю заряджена.

Примітка: при першій зарядці кораблик може заряджатися довше.

Примітка: під час першої риболовлі АКБ проходить обкатку і надалі виходить на свій максимальний рівень заряду.

Примітка: для того щоб почати зарядку не обов'язково, щоб акумулятор був розряджений повністю.

Примітка: під час підключення роз'єму до гнізда зарядки, спрацьовує реле безпеки, чути характерне клацання.


Індикація розряду акумуляторної батареї катера.

У задній частині катера поруч розташовані два світлодіоди, вони є індикатором розряду. Палаючий зелений світлодіод означає, що батарея заряджена. Коли батарея розрядиться - то зелений світлодіод згасне і загориться червоний. Заряду вистачить, щоб повернути катер до берега. Коли енергії залишається менше 5% - червоний світлодіод починає блимати і при цьому зменшується швидкість катера аж до повної зупинки. Якщо батарею розрядили до стану миготіння червоного світлодіода, то необхідно обов'язково, найближчим часом, зарядити акумуляторну батарею. Бо якщо залишити на зберігання катер в такому стані, - це призведе до несправності батареї.
Індикація розряду батарей пульта.

Пульт управління має світлову індикацію розряду батареї. Зелений вогник - повна зарядка, жовтий - половина заряду, червоний - батарея розряджена. Відсік з 4 - батарейками розміру АА (пальчикові) розташовано на зворотному боці пульта.

Встановлюємо батареї дотримуючись полярності.
Можлива установка додаткового роз'єму Micro USB в пульт управління кораблика. При підключенні через роз'єм до джерела живлення (наприклад Power bank) з напругою 5В, пультом управління можна користуватися без батарейок.

Увага: при підключенні до порту живлення, обов'язково дістаньте батарейки з пульта.

Відео з рекомендаціями вибору Power bank.

КРІПЛЕННЯ ОСНАСТКИ

Надійно закріпити оснасику в контейнері для прикормки досить просто: необхідно основну волосінь зачепити за стрижень і завести в зачіп.

Примітка: Ні в якому разі не можна піднімати кузов кораблика вручну, механізм вивантаження можна пошкодити.

У цьому відео ми показали як кріпитися снасть на кораблику Дельфін:
УПРАВЛІННЯ І КОНТРОЛЬ

Під час керування корабликом антена на пульті управління повинна бути спрямована вгору.

1 - кнопка включення

2 - лівий джойстик вперед-назад; напрямок руху вперед і назад

3 - правий джойстик

вліво-вправо - управління кермом вліво / вправо;

вперед - включення габаритних вогнів, повторне натискання - вимкнення вогнів

вниз - вивантаження годівниці

4 - індикатор включення пульта управління

5 - реверси каналів (не змінювати)

6 - тримери каналів (застосовується для тонкого регулювання кіля)

Примітка: під час завезення снасті не рекомендується користуватися заднім ходом, так як це може призвести до намотування волосіні (нитки) на гвинт катера.

Примітка: для скидання бункера необхідно джойстик опустити вниз і затримати на деякий час, бункер відкриється і одразу ж закриється. Під час відкриття та закриття бункера, задні ходові вогні по черзі переморгуються. Для фіксації бункера в відкритому положенні необхідно опустити правий джойстик вниз без затримки, повернути джойстик в початкове положення і повторно опустити джойстик в низ але вже з утриманням.


Регулювання прямолінійності ходу кораблика

Незначно змінити курс кораблика можна натиснувши на кнопку вліво або вправо, що знаходиться під правим джойстиком. У моделі з GPS навігацією регулювання проводиться один раз при перевірці кораблика перед відправкою.

У цьому відео показано як можна налаштувати кіль на кораблику для прикормки Дельфін:
ПОЧАТОК РОБОТИ КАТЕРА З GPS

Включаємо пульт, після катер, через кілька секунд після запуску катера, ходові вогні будуть показувати, що почався пошук супутників - будуть мигати в режимі «стробоскопа». Якщо катер не працював більше 24 годин, при запуску пошук супутників може зайняти більше часу - до 3-5 хвилин, при запусках з інтервалом менше 24 годин, пошук супутників займе 5-30 секунд. Після того як буде знайдено мінімально необхідна для роботи автопілота, кількість супутників (7 супутників) ходові вогні перестануть блимати режимом «стробоскопа» і це означає, що катер готовий працювати в режимі автопілота. Але після цього система буде ще знаходити супутники, протягом ще декількох хвилин буде знайдено до 15 супутників, це істотно підвищить точність роботи автопілота. В ідеальних погодних умовах точність GPS навігації становить 1 м.

Примітка: якщо ходові вогні на катері блимають поодинокими спалахами раз в секунду, це означає що пульт управління не прив'язаний до кораблика (причиною може бути: розряджені батарейки або вимкнений пульт).

Примітка: такі погодні умови як хмарність, туман, дощ, негативно впливають на час пошуку супутників і точність роботи автопілота, а також сторонні предмети, які знаходяться в безпосередній близькості роботи катера, які можуть перешкоджати прямій видимості супутників (високі дерева, будинки, мости, металоконструкції). Усередині приміщень система не зможе знайти достатню кількість супутників для роботи, і, відповідно, в таких місцях світлова індикація завжди буде блимати стробоскопом.

Після включення катера, поки йде пошук супутників (ходові вогні блимають «стробоскопом»), ми можемо користуватися катером в ручному режимі, але не забуваємо, що поки супутники не знайдені - запам'ятовувати точки система НЕ БУДЕ і плисти на ці точки теж НЕ БУДЕ.
РОБОТА В РЕЖИМІ АВТОПІЛОТА

Робота в режимі автопілота можлива тільки після того як система знайшла необхідну кількість супутників - «стробоскоп» не блимає. У пам'ять катера можна записати 10 точок - 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 плюс одну домашню точку - Н. Домашня точка - це місце біля берега, куди буде повертатися катер в автоматичному режимі, після кожного вивантаження кормушки. Записані в пам'ять точки зберігаються при вимкненому живленні катера необмежений час. На практиці це відбувається так: катер в ручному режимі завозиться в потрібне місце, далі лівим джойстиком вибираємо номер точки, поки на пульті горить індикатор з номером, опускаємо правий джойстик вниз - тобто вивантажуємо бункер, при цьому цифровий індикатор на пульті замигает, а ходові вогні на катері проморгають один раз стробоскопом - це підтвердження того, що ми запам'ятали обрану точку.

Примітка: Під час руху кораблика по автопілоту для переходу в ручний режим управління, необхідно зрушити лівий або правий джойстик з нейтрального положення.

Примітка: Якщо ми присвоюємо нові координати точки, старі автоматично видаляються з пам'яті.

Примітка: Точка не буде записана, якщо вона знаходиться ближче ніж 10 м від домашньої точки або далі ніж 400 м від домашньої точки.

Для запуску катера в автоматичному режимі бажано, в ручному режимі, трохи відплисти декілька метрів від берега;

- вибираємо лівим джойстиком номер точки, на яку катер повинен плисти, яка раніше була збережена;

- поки на пульті горить індикатор з номером точки, натискаємо правий джойстик вперед.

Індикатор на пульті замиготить, а на катері ходові вогні один раз проморгають «стробоскопом» - це підтвердження, що катер прийняв команду.

Після цього джойстик на пульті не чіпаємо, катер сам, в автоматичному режимі, попливе на зазначену точку, по прибуттю скине бункер, розвернеться і повернеться на домашню точку, перейде в ручний режим.

Якщо під час роботи катера в автоматичному режимі, натиснути на будь-який джойстик в будь-яку сторону, катер відразу ж перейде в ручний режим.

Якщо перед цим домашню точку не призначили (забули або з інших причин) то в автоматичному режимі, катер по прибуттю на точку, скине бункер і перейде в ручний режим.

Програмою автопілота встановлений радіус дії 400 м, якщо обрана точка знаходиться на більшій відстані, то після команди правим джойстиком вперед (плисти на обрану точку), цифровий дисплей пульта управління проморгає, що прийняв команду, але катер не попливе і не підтвердить прийняття команди. Ця функція, захищає від вибору не правильних точок, координати яких можуть знаходиться навіть не на цій водоймі.

Увага: в автоматичному режимі, катер пливе на задану точку і потім повертається на домашню точку - по найкоротшому шляху, тому, якщо на цьому шляху є якісь перешкоди (камені, кущі, особливий рельєф берега), то призначати домашню точку необхідно на деякій відстані від берега, таким чином, щоб на маршруті між домашньою та заданої точками катер міг плисти по прямій.

Примітка: негативні фактори, що впливають на точність роботи автопілота - це вітер і хвиля. Щоб човен менше зносило від заданого курсу, катер рухається до точки призначення на максимальній швидкості. На відстані 3 метрів, до заданої точки швидкість знижується до 30%, тим самим зменшуючи натяжку волосіні, скидання снасті відбувається в заданій точці, коли кораблик зупинився.

Увага: при включенні меню вибору точок (лівий джойстик в бік), завжди першою загоряється домашня точка, для уникнення випадкового перезапису робочих точок.

У разі збою роботи GPS модуля катер автоматично переходить в ручний режим. Якщо в режимі роботи автопілота, кораблик не змінює свого положення протягом 30 секунд, управління переходить в ручний режим.

Примітка: якщо індикатор заряду загоряється червоним кольором (сигналізує розряд кораблика), то кораблик в цілях безпеки не пливе на робочі точки по автопілоту.

Для більш детального ознайомлення з функуіямі автопілота пропонуємо прочитати статтю: Автопілот на корабликах "Дельфін".
ДОГЛЯД ТА ЗБЕРІГАННЯ КОРАБЛИКА

Після риболовлі слід:

1. Вимити кораблик від прикормки, протерти насухо.

2. Зарядити і просушити.

3. Дістати батарейки з пульта управління.

4. Зберігати в сухому приміщенні з відкритою кришкою вентиляції.

Примітка: на риболовлі, в той час, коли кораблик не задіяий, його краще тримати під навісом (у наметі, альтанці ...), щоб попередити виникнення конденсату у випадках різкого перепаду температури, сильної спеки, дощу ...

Стаття і відео з рекомендаціями по зберіганню кораблика.
У вашому кораблику встановлений Датчик протікання

Датчик протікання, передбачений в кораблику для інформування власника про наявність вологи в корпусі та необхідності вжити заходів по висушуванню кораблика. У разі потрапляння води у включений кораблик (спрацьовує від 2 мл), загоряється синій світлодіод, розташований під вентиляційною кришкою і спрацьовує звуковий сигнал. Датчик живиться від штатного акумулятора, при виключенні кораблика кнопкою датчик відключається.
Прі попаданні води в кораблик забороняється, перевертати кораблик, намагаючись вилити воду через вентиляційну сітку. Вода в такому випадку може потрапити на плату управління.

Кораблик потрібно поставити на зарядку, включитися вентилятор який просушить кораблик. Щоб переконатися, що в кораблику не залишилося води, потрібно нахилити кораблик на ніс, щоб якщо там залишилася вода - вона стекла в ніс, а потім поставити горизонтально, щоб вона потрапила на датчик. Якщо протягом тривалого часу, понад 12 годин не виходить висушити кораблик, потрібно зв'язатися з сервісним центром:

+38 098 380 11 11 Viber, WhatsApp.

Якщо немає можливості сушити кораблик або немає можливості зв'язатися з сервісним центром, потрібно відкрутити люк для обслуговування, зруйнувавши гарантійну пломбу і відключити акумулятор від плати управління. Найближчим часом вийти на зв'язок з сервісним центром або продавцем у якого був придбаний кораблик. Забороняється транспортувати кораблик якщо в ньому є вода, обов'язково потрібно просушити кораблик, якщо немає такої можливості, обов'язково відключити акумулятор. Новий кораблик перевіряється на герметичність, але не можна виключити накопичення конденсату всередині кораблика, який утворюється через перепад температур. Крім цього якщо кришка вентиляції закручена нещільно, при наявності хвиль, вода може потрапити всередину корпусу. Також не виключаємо механічний знос гумових ущільнень, що забезпечують герметичність. Важливо стежити за тим щоб кораблик завжди був сухий і зберігався в сухому, опалювальному приміщенні. Оскільки навіть незначна кількість вологи, за тривалий період може призвести до окислення електроніки і збоїв в роботі.
УМОВИ ГАРАНТІЇ

Протягом гарантійного терміну, що становить 24 місяці з дати придбання виробу, покупець має право на безкоштовний ремонт виробу через насправності, які є наслідком заводських дефектів. Продавець приймає будь-які претензії щодо якості, заміни, ремонту та браку за нашим товаром. Витрати на пересилку кораблика здійснюються за рахунок покупця. Всі спірні питання обговорюються по електронній пошті mail@delfin.ua або по телефону:
+38 (066) 555 - 79 - 90,
+38 (068) 555 - 79 - 90.


Гарантія має на увазі проведення ремонтних робіт і заміну несправних частин безкоштовно. Гарантійний термін починається з моменту продажу виробу.

Переконливо просимо Вас, щоб уникнути непорозумінь уважно вивчити Інструкцію по експлуатації. Цей виріб має використовуватися відповідно до Інструкції по експлуатації. У разі порушення правил зберігання, транспортування, настройки та експлуатації виробу, гарантія недійсна.

Виріб не підлягає гарантійному ремонту в наступних випадках: завдано збитків в результаті неправильного використання, руйнування, нормального зносу виробу або пов'язаного з ним устаткування.

Гарантія не поширюється на наступні несправності:

а) механічні пошкодження або пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах та ін.;

б) пошкодження, викликані стихійними лихами;

в) пошкодження, викликані невідповідністю Державним стандартам параметрів мережевого живлення та інших подібних факторів.

Гарантія не поширюється на витратні матеріали та запасні частини, які стали непридатними внаслідок нормального зносу або обмеженого терміну служби (акумулятори і т.д.), а також на періодичне обслуговування і налаштування виробу вдома у споживача.