Кошик

Кошик порожній

закрити

Інструкція по експлуатації радіокерованого катера для риболовлі "Дельфін-3М"

 

 

 Дельфин-3М

  ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ кораблика "Дельфін-3М".

 

Розмір кораблика: 690 мм х 300 мм х 200 мм

Вага кораблика: 2,5 кг (з акумуляторною батареєю)

Апаратура управління 2,4 ГГц

Електроживлення: 7.4V / 13Ah

Тривалість роботи повного заряду АКБ: 7400 м

Дальність радіосигналу: до 400 м

Швидкість регульована: до 140 м / хв

Місткість прикормки: до 2 кг

 

  КОРОТКИЙ ОПИС.

  Корпус катера виконаний з ударостійкого полістиролу і ABS пластику. Форма тримаран забезпечує відмінні гідродинамічні характеристики і плавучість. Ефективний захист гвинта і керма напряму, від попадання водоростей.

  Катер обладнаний сучасними електронними пристроями. Зокрема встановлено безколлекторний трифазний електродвигун з високим КПД, що при досить великої потужності двигуна (200Вт) економить ємність акумуляторної батареї і істотно збільшується безперервний робочий час. Застосування апаратури управління з частотою 2,4 Ггц дозволяє використовувати катер-прикормки на великих відстанях (400 м) при мінімальному рівні перешкод. Особливості даної апаратури управління дає можливість експлуатації на одному водоймищі більше 10 моделей катерів не створюючи перешкод один одному. Катер обладнаний системою світлової індикації для нічного лову і світловою індикацією розряду акумулятора. Додаткові пристрої: монтується ехолот / глибиномір, радіусом дії 300 м, GPS навігація з радіусом дії до 400 м.

 

  ВМИКАННЯ ТА ВИМИКАННЯ (ВАЖЛИВО)

 

  Завжди, в першу чергу вмикається пульт управління. Перед вмиканням переконайтеся, що всі джойстики управління зафіксовані в центрі. Вмикаємо кораблик, лунає своєрідна трель - визначається наявність сигналів від пульта управління і якщо сигнал є - загоряється зелений світлодіод (індикації розряду). Корабель готовий до експлуатації. Вимкнення завжди відбувається в зворотному порядку. Спочатку вимикається кораблик, а вже потім пульт управління.

 

  ЗАРЯД БАТАРЕЇ.

 

zaryad

  Для зарядки кораблика необхідно відкрутити гвинт кріплення кришки, щоб з'явився доступ до зарядного гнізда, в роз'єм вставити штекер мережевого адаптера або автомобільного, при цьому загориться червоний світлодіод, який знаходиться біля зарядного роз'єму і включиться вентилятор. Вентилятор призначений для висушування внутрішніх деталей катера від конденсату, який неодмінно з'являється всередині катера в процесі експлуатації. Коли перестане горіти червоний світлодіод - це показник, що акумулятор повністю заряджений.

 

  Примітка: для того щоб розпочати зарядку кораблика, не обов'язково, щоб акумулятор був розряджений повністю.

 

  Примітка: під час підключення роз'єму до гнізда зарядки, спрацьовує реле безпеки, чути характерне клацання.

 

  ІНДИКАЦІЯ РОЗРЯДУ АКУМУЛЯТОРНОЇ БАТАРЕЇ КАТЕРА.

 

  В задній частині катера поруч розташовані два світлодіоди, вони є індикатором розряду. Палаючий зелений світлодіод означає, що батарея заряджена. Коли батарея розрядиться - то зелений світлодіод згасне і загориться червоний. Заряду вистачить, щоб повернути катер до берега. Коли енергії залишається менше 5% - червоний світлодіод починає блимати і при цьому зменшується швидкість катера аж до повної зупинки. Якщо батарею розрядили до стану миготіння червоного світлодіода, то необхідно обов'язково, найближчим часом, зарядити акумуляторну батарею, бо якщо залишити на зберігання катер в такому стані - це призведе до несправності батареї.

 

  ІНДИКАЦІЯ РОЗРЯДУ БАТАРЕЇ ПУЛЬТА.

usb

 

  Дельфін-3

  Пульт управління має світлову індикацію розряду батареї. Зелений вогник - повна зарядка, жовтий - половина заряду, червоний - батарея розряджена. Відсік з 4 - батарейки розміру АА (пальчикові) розташовані на зворотному боці пульта. Встановлюємо батареї дотримуючись полярності.

  Можлива установка додаткового роз'єм Micro USB в пульт управління кораблика. При підключенні через роз'єм до джерела живлення (наприклад Power bank) з напругою 5В, пультом управління можна користуватися без батарейок.

  Увага: при підключенні до порту живлення, обов'язково дістаньте батарейки з пульта управління.

 

  КРІПЛЕННЯ ОСНАСТКИ.

 

  Надійно закріпити оснащення в контейнері для підгодовування досить просто: необхідно основну волосінь зачепити за стрижень і завести в зачіп. 

  Примітка: Ні в якому разі не можна піднімати кузов кораблика власноруч,можно пошкодити механізм вивантаження.

  У цьому відео ми показали як кріпитися снасть на кораблику Дельфін

 

 

  УПРАВЛІННЯ І КОНТРОЛЬ

 

  Під час керування корабликом антена на пульті управління повинна бути спрямована вгору.

pult_D3M

1 - кнопка вмикання пульта;

2 - лівий джойстик вперед-назад; напрямок руху вперед та назад;

3 - правий джойстик:

  вліво-вправо - управління кермом вліво / вправо;

  вгору - включення габаритних вогнів, повторне натискання - вимкнення габаритних вогнів;

  вниз - вивантаження годівниці;

4 - індикатор розряду пульта управління;

5 - реверси каналів (не змінювати);

6 - тримери каналів (застосовується для точного регулювання кіля).

 

  Примітка: під час завезення снасті не рекомендується користуватися заднім ходом, так як це може привести до намотування волосіні (нитки) на гвинт катера.

 

  Примітка: для скидання бункера необхідно джойстик опустити вниз і затримати на деякий час, бункер відкриється і одразу ж закриється. Під час відкриття та закриття бункера, задні ходові вогні по черзі переморгуються. Для фіксації бункера в відкритому положенні необхідно опустити правий джойстик вниз без затримки, повернути джойстик в початкове положення і повторно опустити джойстик вниз але вже з утриманням.

 

  РЕГУЛЮВАННЯ ПРЯМОЛІНІЙНОСТІ ХОДУ КОРАБЛИКА

  Коректно змінити курс кораблика можна натиснувши на кнопку вліво або вправо, яка знаходиться під правим джойстиком. У моделі з GPS навігацією регулювання проводиться один раз при перевірці кораблика перед відправкою, в майбутньому вам це не знадобыться.

  У цьому відео показано, як можна налаштувати кіль на кораблику для підгодовування "Дельфін"

 

 

 

 

  ПОЧАТОК РОБОТИ КАТЕРА З GPS

 

  Вмикаємо пульт, після цього, катер. Через декілька секунд після запуску, ходові вогні будуть показувати, що почався пошук супутників - будуть блимати в режимі «стробоскопа». Якщо катер не працював більше 24 годин, при запуску пошук супутників може зайняти більше часу - до 3-5 хвилин, при запусках з інтервалом менше 24 годин, пошук супутників займе 5-30 секунд. Після того як буде знайдено мінімально необхідне для роботи автопілота кількість супутників (7 супутників), ходові вогні перестануть блимати режимом «стробоскопа» і це означає, що катер готовий працювати в режимі автопілота. Після цього система буде ще знаходити супутники, протягом ще декількох хвилин,  буде знайдено до 15 супутників, це істотно підвищить точність роботи автопілота. В ідеальних погодніх умовах, точність GPS навігації становить 1 м.

 

  Примітка: якщо ходові вогні на катері блимають поодинокими спалахами, раз в секунду, це означає що пульт управління не прив'язаний до кораблика (причиною може бути: розряджені батарейки або вимикання пульта).

 

  Примітка: такі погодні умови як хмарність, туман, дощ, негативно впливають на час пошуку супутників і точність роботи автопілота, а також сторонні предмети, які знаходяться в безпосередній близькості роботи катера, які можуть перешкоджати прямій видимості супутників (високі дерева, будинки, мости, металоконструкції). Всередині приміщень, система не зможе знайти, достатню кількість супутників для роботи, відповідно, в таких місцях світлова індикація завжди буде блимати стробоскопом.

  Після вмикання катера, поки йде пошук супутників (ходові вогні блимають «стробоскопом»), ми можемо користуватися катером в ручному режимі, але не забуваємо, що поки супутники не знайдені - запам'ятовувати точки система НЕ БУДЕ і пливти на ці точки кораблик теж НЕ БУДЕ.

 

  РОБОТА В РЕЖИМІ АВТОПІЛОТ

 

avtopilot   

 

  Робота в режимі автопілота можлива тільки після того як система знайшла необхідну кількість супутників - «стробоскоп» не блимає. У пам'ять катера можна записати 10 точок - 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 плюс одну домашню точку - Н.

  Домашня точка - це місце біля берега, куди буде повертатися катер в автоматичному режимі, після кожного вивантаження годівниці. Запам'ятовані точки зберігаються при вимкненому живленні катера необмежений час. На практиці це відбувається так: катер в ручному режимі завозиться в необхідне місце, далі лівим джойстиком вибираємо номер точки, поки на пульті горить індикатор з номером, опускаємо правий джойстик вниз - тобто вивантажуємо бункер, при цьому цифровий індикатор на пульті заблимає, а також ходові вогні на катері проблимають один раз стробоскопом - це підтвердження того, що ми запам'ятали обрану точку.

  

pult

 

  Примітка: якщо ми присвоюємо нові координати точки, старі автоматично видаляються з пам'яті.

 

  Примітка: місце лову не буде записано, якщо воно знаходиться ближче ніж 10 м від домашньої точки або далі ніж 400 м від домашньої точки.

 

  Для запуску катера в автоматичному режимі бажано, в ручному режимі трохи відплити декілька метрів від берега;

- вибираємо лівим джойстиком номер точки, на яку катер повинен плисти, яка раніше була збережена;

- поки на пульті горить індикатор з номером точки, натискаємо правий джойстик вперед, тим самим ми відправляємо кораблик на місце лову.

  Індикатор на пульті заблимає, а на катері ходові вогні один раз проблимають «стробоскопом» - це підтверджує, що катер прийняв команду.

  Після цього джойстик на пульті не чіпаємо, катер сам, в автоматичному режимі, попливе на зазначену точку, по прибуттю скине прикормку, розвернеться і припливе на домашню точку та перейде в ручний режим.

  Якщо під час роботи катера, в автоматичному режимі, натиснути на будь-який джойстик в будь-яку сторону, катер відразу ж перейде в ручний режим роботи.

  Якщо перед цим домашню точку не призначили (забули або з інших причин) то в автоматичному режимі, катер по прибуттю на точку, скине бункер і перейде в ручний режим.

  Програмою автопілота встановлений радіус дії 400 м, якщо обрана точка знаходиться на більшій відстані, то після команди правим джойстиком вперед (плисти на обрану точку), цифровий дисплей пульта управління проблимає, що прийняв команду, але катер не попливе і не підтвердить прийняття команди. Ця функція, захищає від вибору не правильних точок, координати яких можуть знаходиться навіть не на цій водоймі.

 

  Увага: в автоматичному режимі, катер пливе на задану точку і потім повертається на домашню точку - по найкоротшому шляху, тому, якщо на цьому шляху є якісь перешкоди (камені, кущі, особливий рельєф берега), то призначати домашню точку необхідно на деякій відстані від берега, таким чином, щоб на маршруті між домашньою та заданої точками катер міг плисти по прямій.

 

  Примітка: негативними факторами, що впливають на точність роботи автопілота є вітер і хвиля. Щоб човен менше зносило від заданого курсу, катер рухається до точки призначення на максимальній швидкості. На відстані 3 метрів до заданої точки швидкість знижується до 30%, тим самим зменшуючи натяжку волосіні, скидання снасті відбувається в заданій точці, коли кораблик зупинився.

 

  Увага: при вмиканні меню «вибір точок» (лівий джойстик в бік), завжди першою загоряється домашня точка, для уникнення випадкового перезапису робочих точок.

  У разі збою роботи GPS модуля катер автоматично переходить в ручний режим. Якщо в режимі роботи автопілота, кораблик не змінює свого положення протягом 30 секунд, управління переходить в ручний режим.

 

  Примітка: якщо індикатор заряду загоряється червоним кольором (сигналізує розряд кораблика), то кораблик в цілях безпеки не пливе на робочі точки по автопілоту.

  Для більш детального ознайомлення з функуіямі автопілота пропонуємо прочитати статтю

 

  ДОГЛЯД ТА ЗБЕРІГАННЯ КОРАБЛИКА

 

Delfin-3M

  Після риболовлі слід:

1 - Вимити кораблик від прикормки, протерти насухо;

2 - Зарядити і просушити;

3 - Дістати батарейки з пульта управління;

4 - Зберігати в сухому приміщенні з відкритою кришкою вентиляції.

 

  У вашому кораблику встановлений ДАТЧИК ПРОТІКАННЯ

  Датчик протікання, передбачений в кораблику для інформування власника про наявність вологи в корпусі. У разі потрапляння води у включений кораблик (спрацьовує від 2 мл), загоряється синій світлодіод, розташований під вентиляційної кришкою і спрацьовує звуковий сигнал. Датчик живиться від штатного акумулятора, у вимкненні кораблика кнопкою датчик теж виключаеться. При попаданні води в кораблик забороняється, перевертати кораблик, намагаючись вилити воду через вентиляційну сітку. Вода в такому випадку може потрапити на плату управління.

  Після зясування, що в кораблик потрапила вода, його потрібно поставити на зарядку, включиться вентилятор, який просушить кораблик. Щоб переконатися, що в кораблику більше не залишилося води, потрібно нахилити кораблик носом вниз, якщо залишилася вода, вона стече на ніс, а потім поставити горизонтально, щоб вона потрапила на датчик. Якщо протягом тривалого часу, понад 12 годин не виходить висушити кораблик, потрібно звернутися за допомогою в сервісний центр.

  +38 098 380 11 11 Viber, WhatsApp.

Якщо немає можливості сушити кораблик або немає можливості зв'язатися з сервісним центром, самостійно потрібно відкрутити люк для обслуговування, зруйнувавши гарантійну пломбу і відключити акумулятор від плати управління. Найближчим часом вийти на зв'язок з сервісним центром або продавцем у якого був придбаний кораблик. Забороняється транспортувати кораблик якщо в ньому є вода, обов'язково потрібно просушити кораблик, якщо немає такої можливості, обов'язково відключити акумулятор. Новий кораблик перевіряється на герметичність, але не можна уникнути накопичення конденсату всередині кораблика, який утворюється через перепад температур. Крім цього якщо кришка вентиляції закручена нещільно, при наявності хвиль, вода може потрапити всередину корпусу. Також не виключаємо механічний знос гумових ущільнень, що забезпечують герметичність. Важливо стежити за тим щоб кораблик завжди був сухий і зберігався в сухому, опалювальному приміщенні. Оскільки навіть незначна кількість вологи, за тривалий період може привезти до окислення електроніки і збоїв в роботі.

 

  УМОВИ ГАРАНТІЇ

 

  Протягом гарантійного терміну, що становить 24 місяці з дати придбання виробу, покупець має право на безкоштовний ремонт виробу через несправності, які є наслідком заводських дефектів. Продавець приймає будь-які претензії щодо якості, заміні, ремонту та браку за нашим товаром. Витрати на пересилку кораблика здійснюються за рахунок покупця. Всі суперечливі питання обговорюються по електронній пошті mail@delfin.ua або за телефонами +38 (066) 555 - 79 - 90, +38 (068) 555 - 79 - 90.

 

  Гарантія має на увазі проведення ремонтних робіт і заміну несправних частин безкоштовно. Гарантійний термін починається з моменту продажу виробу.

  Переконливо просимо Вас, щоб уникнути непорозумінь уважно вивчити інструкцію по експлуатації. Цей виріб має використовуватися відповідно до інструкції по експлуатації. У разі порушення правил зберігання, транспортування, настройки та експлуатації виробу, гарантія недійсна.

  Виріб не підлягає гарантійному ремонту в наступних випадках: завдано збитків в результаті неправильного використання, руйнування, нормального зносу виробу або пов'язаного з ним устаткування.

  Гарантія не поширюється на наступні несправності:

а) механічні пошкодження або пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах та ін .;

б) пошкодження, викликані стихійними лихами;

в) пошкодження, викликані невідповідністю Державним стандартам параметрів живильних мереж та інших подібних факторів.

  Гарантія не поширюється на витратні матеріали та запасні частини, які стали непридатними внаслідок нормального зносу або обмеженого терміну служби (акумулятори і т.д.), а також на періодичне обслуговування і налаштування виробу вдома у споживача.

 

  Підписуйтесь на наші соціальні мережі, щоб не пропускати корисні відео та статті.