Кошик

Кошик порожній

закрити

Доставка і оплата

ДоставкаЯкщо у Вашому місті ще немає наших представників на мапі ми зможемо доставити замовлення в будь-яку точку України протягом 2-3 робочих днів транспортними компаніями на Ваш вибір.

 

Оплатити замовлення можна при отриманні або по передоплаті на картку ПриватБанку
РАХУНОК № номер банковской каты
ОДЕРЖУВАЧ 

 

Якщо буде виявлено, що перевізник не доставив Вам товар, або товар був пошкоджений, тоді ми протягом декількох днів відправимо Вам новий товар.

Перед тим як прийняти товар і розписатися на бланку замовлення, потрібно перевірити товар на відсутність дефектів, працездатність, комплектність поставки і відповідність характеристик, заявлених на сайті.

Кур'єр, який доставить Вам замовлення, не володіє необхідною кваліфікацією і не зможе проконсультувати вас з приводу отриманої техніки. Кур'єри не встановлюють і не підключають техніку. Однак після доставки Ви маєте право вимагати включити пристрій для перевірки працездатності. При цьому потрібно врахувати, що перед першим включенням пристрій повинен перебувати в приміщенні протягом 2-6 годин, щоб його температура зрівнялася з кімнатною.

У рідкісних випадках опис товару на сайті може містити неточності. Тому перед включенням пристрою не зайвим буде перевірити його основні характеристики по інструкції. Якщо Ви виявите, що якісь характеристики не відповідають заявленим на сайті, Ви маєте право відмовитися від товару. Якщо Ви виявили це до початку експлуатації, ми повернемо Вам гроші або поміняємо товар.

 

Куплений товар можна повернути або обміняти протягом 14 днів після покупки. При цьому повинен бути збережений товарний вид товару, комплектація, захисні елементи (пломби і ярлики), упаковка, а також чек або інший розрахунковий документ. Повернення неможливе, якщо товар має явні ознаки експлуатації, зміни і тим більш ушкодження.

Витрати пов'язані з поверненням товару оплачує замовник.

Якщо після початку експлуатації товару Ви помітили приховані дефекти, будь ласка, зв'яжіться з нами по телефону +38 (099) 044-40-30. Ми проведемо експертизу, на основі якої буде прийматися рішення про подальші дії: ремонті, обмін або повернення грошей.

Зверніть увагу, що будь-які претензії за зовнішнім виглядом, асортименту, відповідності отриманого товару замовленому, його комплектності та кількості приймаються тільки при отриманні товару в кур'єрській службі. Ставлячи підпис на бланку декларації, Ви цим підтверджуєте, що не маєте претензій до інтернет-магазину по всіх згаданих питань. Інші спірні питання між сторонами вирішуються на основі Закону України «Про захист прав споживачів» (див. повний текст закону).