Кошик

Кошик порожній

закрити

Який кораблик для риболовлі обрати?

Два бункера або один на кораблику, що зручніше і краще?
Які очікування від кораблика і що отримуємо в дійсності?

 

На останній рибалці, я вирішив зробити невелике опитування, без підготовки, рибалці який вже давно використовує кораблик, яка його думка про двох бункерних корабликах.
Інформація якій я з вами поділюся далі, покаже як людина без досвіду експлуатації мислить про практичність застосування двухбункерних моделей.
Якщо ви не згодні з нашою думкою, буде цікаво почути Вашу точку зору в коментарях.

 

 

Як ви змогли переконатися самі, питання в відео задавалися без підготовки, тому відповіді були чітко сформульовані, я вважаю за необхідне доповнити відео.

Головна перевага двухбункерного кораблика, на яку розраховує майбутній власник, це економія часу і енергії акумулятора при завезенні снастей.

 

Як показує практика, завести дві снасті ви зможете при першому завезення, а також при перезавозе вранці, в усіх інших випадках дуже мала ймовірність, що буде необхідність завозити дві вудки, які знаходяться поруч. Протягом дня якщо у вас є кльов, ви будете возити одну снасть. Виходить на практиці необхідність завести дві снасті виникає дуже рідко. Давайте виберемо варіант, що я не маю рації і Ви будете дуже часто перезавозіть дві снасті одночасно. Тоді варто звернути увагу на інші нюанси.

 

Завозимо снасті

 

Як правило точки лову розташовуються на значній відстані один від одного, від 10 до 50 метрів, інакше висока щільність волосіні у воді буде відлякувати рибу. Вийде, що при завезенні першої снасті у нас буде мінімальна дуга з волосіні, а при завезенні другий снасті дуга буде велика, що призведе до зміщення снасті від прикормочної плями, під час вимотування дуги, що в свою чергу призведе до зниження ймовірності улову. Ми припускаємо використання кораблика на відстані більше 100 м, на такій відстані вітер пристойно видуває волосінь і створює дугу, можливо при покупці першого кораблика рибалки не враховують цей факт, а дізнаються про цю особливість тільки почавши використовувати кораблик. Висновок, головне не процес, а результат. Якщо ми економимо енергію на завозах, але при цьому втрачаємо в якості, навіщо така економія? Можливо, тут я теж не маю рації, є користувачі які практикують таку ловлю і у них все добре з уловами, сподіваюся побачити такі коментарі.

 

Наслідки утворення дуги з волосіні

 

Ознайомившись з описаної інформацією уявіть наскільки ускладнюється процес завезення снастей при використанні двухбункерного кораблика: потрібно завозити парні вудки або як то перенаправляти волосінь, щоб вона не заплуталася, вимотувати дугу з волосіні на вудці яку ви завезли в другому бункері. При цьому у нас ніколи не буває ідеального берега, на березі росте трава, незручний підхід до води, вузьке місце. Навіть використовуючи один бункер виникають труднощі. У такому випадку, я готовий почути, коментар, да ти прав, але два все одно краще ніж один. Велику частину часу буду використовувати один бункер, а коли буде можливість, задіюю другий. Людина так влаштована що, ми любимо, щоб у нас все було з запасом, а раптом знадобиться. Вище я описував досить очевидні речі, а далі буду копати глибше, щоб врахувати всі нюанси. Коли потрібно завести одну снасть на кораблику із заднім завантаженням він поводиться зовсім по іншому, ніж кораблик із завантаженням збоку.

 

Що не так з двухбункернимі корабликами

 

Внаслідок кораблик у якого волосінь розміщена не по осі кораблика, постійно відхиляється в сторону.

При керуванні у ручному режимі, це змушує Вас постійно бути сконцентрованим на управлінні і якщо потрібно коригувати курс кораблика. Якщо кораблик управляється автопілотом, розумний автопілот сам утримує кораблик в заданому напрямку, але перед тим як запустити кораблик по автопілоту, ви зіткнетеся з тим, що кораблик розгорнеться в протилежну сторону і зробить гак перед тим як вийде на заданий курс. Якщо волосіні дві, ви не зможете забезпечити рівномірну натяжку, його все одно розгорне.

Якщо Ви слабо уявляєте яку небезпеку це тягне, по-перше волосінь може потрапити під гвинт, під час руху намотатися на гвинт і заблокувати його роботу, зіпсуєте волосінь або шоклідер і можете зіпсувати кораблик. Волосінь може зачепиться за кузов або інші виступаючі предмети на кораблику і під час вивантаження не звільнити снасть.

 

Запуск кораблика по автопілоту

 

Дана інформація, не є теоретичною, я дійсно використовував кораблик на рибалці, можете переглянути відео. Крім цього, я доповнив статтю відгуками наших клієнтів.

 

 

Розглянемо варіант конструкції корпусу коли використовується не кузова, а бункери. В такому випадку крутний момент зменшується, кораблик вже не розгортає, але при цьому кораблик стає громіздким, бункера не дозволяють використовувати габаритні снасті, наприклад на товстолоба, не можна використовувати підгодовувальні кулі. Не зручно кріпиться снасть.

При використанні великого корпусу кораблика, не може бути мови про економію акумулятора і часу. Кораблик більше споживає енергії і повільно пливе.

 

Великий двухбункерний кораблик

 

Варіант коли конструкція двухбункерного кораблика доповнена механізмом кріплення позаду, дозволяє виключити крутний момент, але при цьому ваш монтаж доставляється на точку лову у воді, по дорозі монтаж може зачепиться за водорості або інші предмети в воді або взагалі розчиниться. Ви дуже обмежені в можливості вибору застосування монтажів і насадок. Я отримував багато корабликів в ремонт, у яких були встановлені дані механізми, але ніхто з власників не використовує їх, по вище описаним обставинам, снасть завжди вкладалася в кузов.

 

фіксація снасті

 

Ще раз уточню, які очікуємо переваги від двох бункерного корабля, економія часу і заряду акумулятора.

 

Наскільки це важливо? В середньому, щоб завести одну снасть нам потрібно 5 хвилин. При використанні 4 вудилищ, економія склала б 10 хвилин. Для підзарядки акумулятора використовуємо автомобільний акумулятор або акумулятор який забезпечує освітлення табору. За ніч, акумулятор кораблика повністю відновлюється. Навіть протягом дня завжди є кілька годин коли кораблик не використовується і його можна поставити на підзарядку.

Рекомендую до перегляду відео Володимира Гольцева, в якому він дає рекомендації з вибору кораблика, в тому числі порівнює двухбункерние моделі.

 

 

Що спонукало написати цю статтю? Перше, хочу розібратися в даному питанні, може бути я все таки, щось не врахував, і рибалки які практикують використання корабликів з двома бункерами поділяться своїм досвідом. Друге, допомогти в нелегкому виборі майбутньому власнику кораблика для риболовлі.

Щоб отримувати повідомлення про вихід нових публікацій по використанню кораблика для риболовлі, натисніть на кнопку і заповніть форму нижче.

 

Отримувати повiдомлення на пошту


Коментувати