Додам те, що не розповів в відео. Кораблик автоматично запам'ятовує курс, для цього активувати автопілот не потрібно. Якщо направити катер в потрібному напрямку і не виконувати ніяких дій кермом, розумний кораблик запам'ятовує вектор напрямку руху і тримає курс по цьому вектору, навіть якщо його зносить хвилею або вітром.
Друге, на що хочу звернути увагу, після вивантаження кораблик сам вибирає сторону для розвороту. Програмно закладено, що розворот він виконує по найкоротшому радіусу. Якщо катер підходить до точки вивантаження під різними кутами, то в одному випадку йому краще розвернутися за годинниковою стрілкою, а в іншому проти.
У всіх відео використовувалася версія автопілота 2.0. Дана версія нічим не відрізняється від першої версії в плані функцій управління, в новій версії був змінений алгоритм роботи електроніки керуючої кораблем.
Випробування роботи автопілота і GPS в різних погодних умовах, перевірка можливостей
У кожному відео для контролю точності я використовував маркера. Метою було показати точність роботи автопілота, радіус розвороту кораблика, траєкторію руху на робочу точку. Випробування намагався провести максимально наближеним до умов риболовлі, завозив корм і снасть. У першому відео мені не вдалося завозити снасть бо гачок зачепився за сміття на дні. У наступних відео я завозив тільки грузило. Випробування я проводив навмисно в несприятливих погодних умовах, щоб показати, на що здатний автопілот ТМ "Дельфін".
Так вийшло, що на першому відео через втрату супутника або через неправильний розподіл ваги в кузові, кораблик зайшов в очерет. Я взяв контроль керування, перейшов в режим ручного керування, вивів кораблик з очерету. На
відео я не акцентував на цьому увагу, все вийшло спонтанно, насправді, щоб перейти в ручний режим потрібно посувати будь-яким з джойстиків пульта керування, кораблик перейде в ручний режим керування.
Я відключав батарейки від пульта управління, щоб у Вас не було сумнівів в тому. що кораблик повністю управляється тільки автопілотом, на рибалці під час роботи човна краще пульт завжди залишати включеним. Кучність вивантаження підгодовування не перевищила радіус більше 1 м. У своїх відео я не показував, що з плином часу місцезнаходження збережене розташування не змінюється, тому що не знав як Вам довести що випробування є достовірними. Якщо у Вас є сумніви, я можу провести такий експеримент і зробити відео звіт. Сам я проводив таку перевірку, якщо пройде тиждень, кораблик все одно буде припливати точно в те саме місце.
Після успішної роботи автопілота в хмарну погоду я вирішив ускладнити умови експлуатації і провести експеримент в вітряну погоду. Я провів експеримент і зафіксував його на відео, але з технічних причин мене дуже погано чутно, тому кому цікаво може подивитися на
Перевірку кораблика для завезення корму з автопілотом і GPS в вітряну погоду.