+380986257530

Як зробити свій кораблик герметичним?

Наскільки важлива герметичність карпового кораблика?

Припустимо Ви обрали модель корпусу кораблика, з параметрами які вас ідеально влаштовують, забезпечили кораблик найсучаснішою і точною електронікою, але як довго пропрацює Ваш улюблений кораблик, якщо в нього потрапить вода?
Варто зробити висновок, що чим дорожче начинка кораблика, тим краще повинна бути забезпечена герметичність.

Я пропоную виділити 3 основні причини потрапляння води всередину радіолодки:
1) заводський дефект;
2) через люк обслуговування і заміни акумулятора;
3) конденсат, утворений через перепад температур.

Після збирання, кожен кораблик "Дельфін" проходить перевірку на герметичність, повним зануренням під воду, тим самим виключаючи першу причину, з нашого списку.
Люк для обслуговування на моделях Дельфін-3М, Дельфін-4, Дельфін-5 після перевірки на герметичність опломбируется. Якщо кораблик проходив сервісне обслуговування, його обов'язково перевіряють при повному зануренні під воду, тим самим виключаючи попадання води через люк під час експлуатації кораблика.
Доступ до акумуляторів, передбачений в моделі Дельфін-5. Доступ до внутрішньої системи кораблика передбачений в моделях Дельфін-7 та Дельфін-8. Власник повинен стежити за станом ущільнювальної прокладки і в разі необхідності своєчасно проводити заміну. Рекомендації щодо терміну експлуатації ущільнювальної прокладки неможливо дати, оскільки інтенсивність риболовлі у кожного власника різна.

З одного боку наявність великого швидкоз'ємного люка, виключає накопичення конденсату, кораблик можна швидко просушити, але збільшує ймовірність попадання води від бризок хвиль і дощу.
У моделей Дельфін, корпус яких повністю герметичний, встановлений вентилятор, який забезпечує приплив повітря в корпус кораблика, в робочому стані просушуючи його від конденсату. Вентилятор працює під час зарядки акумулятора.

Яка необхідність в заміні акумулятора на запасний? Чи варто піддавати ризику електроніку кораблика?

Як би не старалися конструктора, регулярне відкриття і закриття кришки для заміни акумулятора, призводить до зносу ущільнювальної прокладки. Ще гірше йдуть справи якщо кришка для обслуговування забезпечує доступ до заміни акумулятора, оскільки вона більшого розміру, власник через неї не тільки змінює акумулятор, а також може замінити будь-який елемент.>
Сучасні акумулятори та швидкі зарядки, дозволяють обходиться без запасних акумуляторів для кораблика. Роблячи риболовлю більш комфортною, а рибалку більш впевненим у надійності свого помічника. Заряду карпового кораблика вистачає на добу активної риболовлі. Також є можливість підзарядки радіолодки від автомобільного прикурювателя, що не робить непотрібним використання запасного акумулятора.

Пульт кораблика не має контакту з водою, хіба що рибалка може взяти його мокрими руками або піде дощ. Корабликом рибалка управляє з берега, тому пульт управління не герметичний.
Не залишайте пульт, під відкритим небом, щоб його не намочило дощем і не утворився конденсат. Якщо у вас мокрі руки, використовуйте пульт акуратно, не допускаючи попадання води всередину корпусу. Якщо виникла необхідність завезти снасті під час дощу, я рекомендую використовувати навіс, але також можна одягнути пакет, що не дуже зручно.

Досвід експлуатації корабликів нашими клієнтами, показав нам наскільки вдало те чи інше технічне рішення. Тому ми зробили наші кораблики максимально герметичними, пульт не вимагає герметичності.

Якщо в кораблик потрапила вода, важливо якомога швидше відключити акумулятор, щоб уникнути короткого замикання і просушити намоклі деталі. Присутність постійної вологи в корпусі кораблика, призводить до корозії контактів, а наявність електричного струму, прискорює процес окислення, навіть невелике попадання води, може за короткий період часу привести електроніку до стану непридатності.

Риболовля проходить не тільки в ідеальний штиль: сильний вітер, хвилі, дощ можуть вивести з ладу кораблик який довгий час радував вас. Тому питання герметичності одне з найважливіших, а якщо ви не впевнені в своєму помічнику, не варто ризикувати ним.
Дізнавайтеся про всі новинки першими!