+380685557990
Click to order
Cart
Ваше замовлення
Total: 
ФІП
Ваш телефон
Ваш Email
Доставка
Адреса доставки
Область, місто, номер відділення
Спосіб оплати
Коментар до замовлення
Два бункери чи один? Який прикормочний кораблик обрати?
Що зручніше? Які очікування від кораблика і що отримуємо в дійсності?
На останній риболовлі, я вирішив зробити невелике опитування, без підготовки, рибалки, який вже давно використовує кораблик, щодо того, яка його думка про двохбункерні човники.
Інформація, якою я з вами поділюся далі, покаже як людина без досвіду експлуатації мислить про практичність застосування двухбункерних моделей.

Як ви змогли переконатися самі, питання в відео задавалися без підготовки, тому відповіді були не чітко сформульовані. Я вважаю за необхідне доповнити відео.
Головна перевага двухбункерной моделі, на яку розраховує майбутній власник катера, це економія часу і енергії акумулятора при завезенні снастей.

Як показує практика, завезти дві снасті Ви можете при першому завезенні, а також при перезавозі вранці, в усіх інших випадках дуже мала ймовірність, що буде необхідність завозити дві вудки, які знаходяться поруч. Протягом дня якщо у вас є клювання, ви будете возити одну снасть.
Виходить на практиці необхідність завезти дві снасті виникає дуже рідко.

Давайте виберемо варіант, що я не маю рації і Ви будете дуже часто перезавозити дві снасті одночасно. Тоді варто звернути увагу на інші нюанси.
Як правило точки лову розташовуються на значній відстані одна від одної, від 10 до 50 метрів, інакше висока щільність волосіні у воді буде відлякувати рибу. Вийде, що при завезенні першої снасті у нас буде мінімальна дуга з волосіні, а при завезенні другий снасті дуга буде велика, що призведе до зміщення снасті від прикормочного поля, під час вимотування дуги, що в свою чергу призведе до зниження ймовірності улову.
Ми припускаємо використання кораблика на відстані більше 100 м, а на такій відстані вітер пристойно видуває волосінь і створює дугу. Можливо при покупці першого кораблика рибалки не враховують цей факт, а дізнаються про цю особливість тільки почавши використовувати кораблик.
Висновок: головне не процес, а результат. Якщо ми економимо енергію на завозах, але при цьому втрачаємо в якості, навіщо така економія?
Можливо, тут я теж не маю рації - є користувачі які практикують таку ловлю і у них все добре з уловами. Сподіваюся побачити такі коментарі.
Ознайомившись з описаною інформацією уявіть наскільки ускладнюється процес завезення снастей при використанні двухбункерного кораблика: потрібно завозити парні вудки або як то перенаправляти волосінь, щоб вона не заплуталася, вимотувати дугу з волосіні на вудці яку ви завезли в другому бункері. При цьому у нас ніколи не буває ідеального берега, на березі росте трава, незручний підхід до води, вузьке місце. Навіть використовуючи один бункер виникають труднощі.
У такому випадку, я готовий почути, коментар, що так, ти правий, але два все одно краще ніж один. Більшу частину часу буду використовувати один бункер, а коли буде можливість, задіюватиму другий. Людина так влаштована, що ми любимо, щоб у нас все було з запасом, а раптом знадобиться.
Вище я описував досить очевидні речі, а далі буду копати глибше, щоб врахувати всі нюанси.
Коли потрібно завести одну снасть на кораблику із заднім завантаженням він поводиться зовсім по іншому, ніж кораблик із завантаженням збоку.
Як настідок, кораблик у якого волосінь розміщена не по осі, постійно відхиляється в сторону. Під час керування у ручному режимі, це змушує Вас постійно бути сконцентрованим на управлінні та якщо потрібно коригувати курс човника.
Якщо кораблик керується автопілотом, розумний автопілот сам утримує човник в заданому напрямку, але перед тим як запустити його по автопілоту, ви зіткнетеся з тим, що кораблик розвернеться в протилежну сторону і зробить гак перед тим як вийде на заданий курс. Якщо волосіні, дві ви не зможете забезпечити рівномірну натяжку, його все одно розверне.
Якщо Ви мало уявляєте яку небезпеку це тягне: волосінь може потрапити під гвинт, під час руху намотатися на гвинт і заблокувати його роботу, зіпсуєте волосінь або шоклідер і можете зіпсуватися кораблик. Волосінь може зачепиться за кузов або інші виступаючі предмети на кораблику під час вивантаження й звільнити снасть.
Дана інформація, не є теоретичною, я дійсно використовував кораблик на риболовлі, можете переглянути відео.
Крім цього, я доповнив статтю відгуками наших клієнтів.
Розглянемо варіант конструкції корпусу коли використовується не кузова, а бункери. В такому випадку крутящий момент зменшується, кораблик вже не розвертає, але при цьому кораблик стає громіздким. Бункери не дозволяють використовувати габаритні снасті, наприклад на товстолоба; не можна використовувати підгодовувальні кулі. Не зручно кріпиться снасть.
При використанні великого корпусу кораблика, не може бути мови про економію акумулятора і часу. Кораблик більше споживає енергії і повільно пливе.
Варіант коли конструкція двухбункерного кораблика доповнена механізмом кріплення позаду, дозволяє виключити крутящий момент, але при цьому ваш монтаж доставляється на точку лову у воді, по дорозі монтаж може зачепиться за водорості або інші предмети в воді або взагалі розчиниться. Ви дуже обмежені в можливості вибору застосування монтажів і насадок.
Я отримував багато корабликів в ремонт, у яких були встановлені дані механізми, але ніхто з власників не використовує їх, по вище описаним причинам. Снасть завжди вкладалася в кузов.
Ще раз уточню, що головні переваги двухбункерного корабля - економія часу і заряду акумулятора.
Наскільки це важливо?
В середньому, щоб завести одну снасть нам потрібно 5 хвилин. При використанні 4 вудилищ, економія склала б 10 хвилин.
Для підзарядки акумулятора використовуємо автомобільний акумулятор або акумулятор який забезпечує освітлення табору. За ніч, акумулятор кораблика повністю відновлюється. Навіть протягом дня завжди є кілька годин коли кораблик не використовується і його можна поставити на підзарядку.

Що спонукало написати цю статтю?
Перше, хочу розібратися в даному питанні, може бути я все таки, щось не врахував, і рибалки які практикують використання корабликів з двома бункерами поділяться своїм досвідом.
Друге, допомогти в нелегкому виборі майбутньому власнику прикормочного кораблика для риболовлі.
Рекомендую до перегляду відео Володимира Гольцева, в якому він дає рекомендації з вибору кораблика, в тому числі порівнює двухбункерні моделі.
Дізнавайтеся про всі новинки першими!
Приєднуйтеся до нас!
Як Вас звуть?
Ваш e-mail