+380986257530
2 різновиди кузова на корабликах "Дельфін".

Полезные статьи о прикормочных корабликах

Починаючи з 2010 року, розробники ТМ "Дельфін" експериментували з різними конструкціями кузовів. В даний момент виробляємо кораблики з конструкціями "самосвал" як на Дельфін-3М та Дельфін-4 і конструкціями "бункер", як на моделях Дельфін-5, Дельфін-7 та Дельфін-8. Мої висновки засновані на практичному застосуванні цих конструкцій.
Який тип кузова більш ефективний для завезення снасті?

Причиною для такого питання може бути цікавість і недовіра до конструкції "самосвал". Майбутній власник замислюється - а чи може сплутати снасть під час перекидання?

Моя практика використання традиційних мотажів остнасткі і монтажів Zig Rig з корабликом Дельфін-3М показала хороші результати. У мене ніколи не було сплутування і завжди були улови. Снасть під час вивантаження не перевертається, а плавно з'їжджає під кутом по стінці кузова.
Вивантаження "бункера" проводиться за допомогою відкриття шторок, вміст висипається вниз. Днище кораблика повинне мати отвір для бункера, кузов-самоскид розташований на верхній частині корпусу і не впливає на конструкцію днища.
Конструкція днища сильно впливає на гідродинамічні властивості кораблика, простими словами, впливає на комфорт управління і експлуатації.
На кораблику, що використовує "бункер", домогтися гарної конструкції днища можна при використанні двох моторів, що в свою чергу призводить до подорожчання конструкції.

Якщо розташувати бункер на кормі, кораблик стає менш збалансованим, при завантаженні корму корпус сильно задирає ніс, внаслідок чого вантажопідйомність такого кораблика буде не велика. На шкоду комфорту можна збільшити довжину корпусу, зробивши кораблик громіздким. Можна зробити "бункер" у якого шторки мають скіс під великим кутом, таким чином виключивши втручання в конструкцію днища, але тоді отримуємо той же принцип, що і при "самоскиді", а як недолік - додаткова парусність, при поривах бічного вітру, кораблик буде сильно розвертати, відхиляючи від курсу. У цій конструкції ми будемо обмежені в розмірах снастей - можна вантажити тільки те, що пройде крізь шторки. Відсутній візуальний контроль вивантаження, на великій відстані, коли кораблик погано видно і якість радіозв'язку може бути нестабільною, через що кораблик може не виконати команду і ви повернете його назад з кормом і снастю.

Для виробництва та обслуговування "самоскида" або "бункера" потрібно однакові зусилля. Обидві конструкції надійні.
Висновки:

В "бункері" простіше закріпити снасть, але кораблик повинен бути оснащений двома моторами, конструкція виходить дорожче.

В "кузові" можна завести снасть великого габариту, наприклад на товстолобика.
Дізнавайтеся про всі новинки першими!