1.Перевірити пильовик на кузові вивантаження;
2.Перевірити люфт кузова. Ні в якому разі не можна піднімати кузов власноруч, цим можно пошкодити механізм вивантаження;
3.Перевірити люфт на гвинті, якщо нічого не намотували проблем не буде;
4.Перевірити наявність стороннього шуму під час роботи мотора на максимальних обертах;
5.Помити кораблик. Набагато приємніше буде взяти навесні в руки чистий кораблик, ніж брудний;
6.Візуально оглянути кораблик, на наявність пошкоджень;
7.Дістати батарейки з пульта управління;
8.Зарядити і просушити;
9.Під час зарядки вентилятор може гудіти, але це нормально, не варто турбуватися з цього приводу, на працездатність це не впливає;
10.Не закрывати кришку зарядки кораблика, на всіх моделях;
11.Зберігати в сухому опалювальному приміщенні;
Для тих у кого кораблик в експлуатації більше 2 років, настійно рекомендую встановити датчик протікання.
Те що істотно скорочує термін експлуатації кораблика, це наявність води в трюмі.
Якщо ущільнення зносилися і не забезпечують герметичність кораблика, датчик протікання, звуковим сигналом, Вас проінформує в разі потрапляння води. Датчик спрацьовує при наявності 2 мл води, своєчасно виявлення і усунення протікання запобігає виходу з ладу дорогої електроніки.
Якщо у Вас є деякі зауваження щодо роботи кораблика, краще усунути всі несправності взимку, тому що навесні завжди багато роботи і формується черга на ремонти.
Профілактика кораблика, з перевіркою його на герметичність, при необхідності заміною ущільнювальних гумок - 500 грн
Встановлення датчика протікання - 200 грн